Oferta silnikowa Doblò Cargo obejmuje 7 jednostek napędowych:
1.3 MultiJet2 80 KM
Euro 6
Pojemność skokowa: 1248 cm3
Moc: 80 KM
Maksymalny moment obrotowy: 200 Nm przy 1500 obr./min
Prędkość maksymalna: 146 km/h
Zużycie paliwa według NEDC: 5 l/100 km E6 z DPF — 4,6 l/100 km E6 ECOJET z DPF, S&S i ECOPack
1.3 MultiJet2 95 KM Euro 6
Pojemność skokowa: 1248 cm3
Moc: 95 KM
Maksymalny moment obrotowy: 200 Nm przy 1500 obr./min
Prędkość maksymalna: 159 km/h
Zużycie paliwa według NEDC: 5 l/100 km E6 z DPF — 4,6 l/100 km E6 ECOJET z DPF, S&S i ECOPack
1.6 MultiJet2 105 KM Euro 6
Pojemność skokowa: 1598 cm3
Moc: 105 KM
Maksymalny moment obrotowy: 300 Nm przy 1750 obr./min
Prędkość maksymalna: 166 km/h
Zużycie paliwa według NEDC: 5,1 l/100 km E6 z DPF — 4,5 l/100 km E6 ECOJET z DPF, S&S i ECOPack
1.6 MultiJet2 120 KM Euro 6
Pojemność skokowa: 1598 cm3
Moc: 120 KM
Maksymalny moment obrotowy: 320 Nm przy 1750 obr./min
Prędkość maksymalna: 172 km/h
Zużycie paliwa według NEDC: 5,1 l/100 km E6 z DPF — 4,5 l/100 km E6 ECOJET z DPF, S&S i ECOPack
1.4 16v 95 KM MPI Euro 6
Pojemność skokowa: 1368 cm3
Moc: 95 KM
Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm przy 4500 obr./min
Prędkość maksymalna: 161 km/h
Zużycie paliwa według NEDC: 7,3 l/100 km z DPF — 7 l/100 km z S&S
1.4 16v T-Jet 120 KM Euro 6
Pojemność skokowa: 1368 cm3
Moc: 120 KM
Maksymalny moment obrotowy: 206 Nm przy 3000 obr./min
Prędkość maksymalna: 172 km/h
Zużycie paliwa według NEDC: 7,2 l/100 km
1.4 16v T-Jet Natural Power Euro 6
Pojemność skokowa: 1368 cm3
Moc: 120 KM
Maksymalny moment obrotowy: 206 Nm przy 3000 obr./min
Prędkość maksymalna: 172 km/h
Zużycie paliwa według NEDC: 4,9 kg/100 km (metan)
Silniki 1.3 MultiJet2 80/95 KM EURO 6, 1.6 MultiJet2 105 KM i 1.6 MultiJet2 120 KM Euro 6mogą na życzenie być wyposażone w system ECOJET. To unikatowe rozwiązanie mające na celu zmniejszenie zużycia paliwa bez uszczerbku dla osiągów dzięki zastosowaniu:
- „inteligentnego” alternatora,
- pompy oleju o zmiennym wydatku,
- pakietu aerodynamicznego,
- oleju o niskiej lepkości,
- opon o niskich oporach toczenia,
- systemu Start & Stop.
Przekłada się to na obniżenie zużycia paliwa i emisji CO2 o:
- 8% w przypadku silnika 1.3 MJet2 (4,6 l/100 km i 120 g/km CO2),
- 12% w przypadku silnika 1.6 MJet2 (4,5 l/100 km i 120 g/km CO2).
(Zużycie paliwa obliczone dla cyklu mieszanego i wersji z krótkim rozstawem osi).
Naturalna moc - ekologiczny i ekonomiczny: podwójna korzyść z ECO
1.4 T-Jet 120 KM Natural Power — metan/benzyna — zapewnia:
- znaczącą redukcję zużycia paliwa oraz kosztów eksploatacji,
- duży zasięg — w wariancie wyposażenia z 5 zbiornikami gazu (opcja) aż do 750 km, z czego 450 km na metanie,
- optymalne osiągi dzięki innowacyjnemu wielopunktowemu wtryskowi metanu,
- bardzo dobre przyspieszenie, także przy pełnym załadunku, dzięki wysokiej wartości maksymalnego momentu obrotowego (206 Nm przy 3000 obr./min),
- przestronny przedział ładunkowy, co jest zasługą umieszczenia butli z gazem pod podłogą.
Poczuj komfort i prowadzenie samochodu dostawczego typowe dla aut osobowych, nawet przy pełnym załadunku.
- Lekko działający i precyzyjny układ kierowniczy
- Doskonałe trzymanie się drogi
- Zawieszenie Bi-Link
W Doblò Cargo zastosowano niezależne zawieszenie tylne Bi-link, które gwarantuje:
- większy komfort jazdy,
- większą stabilność,
- maksimum bezpieczeństwa bez względu na rodzaj przewożonego towaru.
Modułowa konstrukcja zawieszenia umożliwia dostosowanie jego charakterystyki do określonych potrzeb transportowych.
- najlepsza relacja masy do osiągów,
- specjalne ustawienia zapewniające optymalną dynamikę.
- nacisk na tylną oś 1450 kg,
- wahacze wzdłużne i belka poprzeczna,
- drążek stabilizatora oraz charakterystyka zawieszenia pozwalająca na dynamiczną jazdę bez względu na wielkość obciążenia.
Wersje Standard (ładowność 750 kg):
- najlepsza relacja masy do osiągów,
- doskonałe właściwości jezdne.
Wersje Maxi ze zwiększoną ładownością (1 tona):
- nacisk na tylną oś 1450 kg,
- wahacze wzdłużne i belka poprzeczna,
- drążek stabilizatora oraz charakterystyka zawieszenia pozwalająca na komfortową jazdę bez względu na wielkość obciążenia.
System Start & Stop
Jest to urządzenie, które automatycznie wyłącza silnik po zatrzymaniu się samochodu (na przykład na światłach) i ustawieniu dźwigni zmiany biegów w położeniu neutralnym. Wszystkie funkcje zapewniające wygodę i bezpieczeństwo pozostają aktywne (klimatyzacja, radio, wycieraczki).
Najlepsza inwestycja dla Twojej firmy!
- Silniki zaprojektowane pod kątem niskich kosztów utrzymania.
- Przeglądy co 35 000 km dla silników MultiJet2 Euro 6.